Kategorije

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga:

43.č člen ZVPot (Uradni list RS št. 126/07) pravi:

Potrošnik ima 14 dni časa, da sporoči prodajalcu, da odstopa od pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navajati razloga. Blago mora potrošnik vrniti na svoje stroške v nadaljnjih 30-ih dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe. Prav tako se šteje za odstop od pogodbe, če potrošnik vrne prejeto blago v roku za odstop od pogodbe (14 dni) brez posebnega sporočila o odstopu. O odstopu od pogodbe nas lahko obvestite preko elektronske pošte info@intimna.si ali preko telefona: 041 68 57 57.

Vrnjeno blago mora biti v originalni in nepoškodovani embalaži. Naslov za vračilo blaga je navedeno na obrazcu za vračilo blaga, ki je priloženo k pošiljki. Trgovec vrne kupcu kupnino za vrnjeno blago v roku 30-ih dni od prejema vrnjenega blaga. 

Možnost vračila ne velja za video filme, če je odstranjen varnostni pečat, in za spodnje perilo, mrežaste obleke ter erekcijske črpalke v primeru, da je izdelek rabljen oz. so na njem razvidne sledi rabe, ni v originalni embalaži ali je ta spremenjena oz. kako drugače poškodovana ter manjka kakršenkoli sestavni del izdelka.

Več informacij si oglejte na strani s politiko vračil.  

Reklamacije, reševanje sporov 

Vsako reklamacijo ali pritožbo bomo poskušali rešiti kar najhitreje in predvsem v korist kupca. Reklamacije na kupljeno blago se upoštevajo v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot), ki pravi:

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

V primeru stvarne napake imate pravico zahtevati vračilo denarja, če naredite, kar vam veleva člen 37. a:

Člen 37. a  
(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
(2) Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
(3) Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno,
kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca s katerim je sklenil pogodbo.

Člen 37. c  
(1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

(2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala,
nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Stroške vračila blaga v reklamiranje krije kupec, medtem ko stroške pošiljanja nadomestnega blaga krije trgovec.

Trgovec si pridržuje pravico do zavrnitve pošiljk z odkupnino.

Pisne reklamacije in pritožbe lahko naslavljate na naš elektronski naslov info@intimna.si ali pa se na nas obrnete neposredno na telefonsko številko: 041 68 57 57.

V primeru reklamacije lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku za kolikor se je v času uporabe in zaradi uporabe artiklu zmanjšala tržna vrednost.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri kurirski službi GLS. Skupaj z GLS-om bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

V primeru reklamacije lahko kupec v skladu z zakonskimi omejitvami zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku za kolikor se je v času uporabe in zaradi uporabe artiklu zmanjšala tržna vrednost.

Garancija

Prodajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.

Prodajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45-ih dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom, če je to možno.

Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec pa z vračilom nima stroškov.

Pomembno!

  • Ko vračate artikel v reklamacijo ali garancijo prodajalcu (Spletna fuzija d.o.o.), morate priložiti obrazec za vračanje blaga, ki je v vsakem paketu spletne prodajalne Intimna.si, ter kopijo računa.
  • Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Spletna fuzija d.o.o., Podsvetija 22, 1351 Brezovica pri Ljubljani
  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo).
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Če se vam porajajo dodatna vprašanja, vas vabimo, da nas pokličete na 041 68 57 57 ali nam pišete na info@intimna.si.


Izdelek je bil uspešno dodan v primerjalnik!